Omruilen & Retourneren

Retourneren kan binnen 14 dagen na levering. Wil je ruilen dan kan het ook eventueel een paar dagen later. Heeft het pakket transportschade? Dan aub binnen 24 uur aan ons melden.

- Hebben wij een foutje gemaakt door een verkeerd product of incomplete bestelling op te sturen, neem dan direct contact met ons op via e-mail of telefoon zodat wij het juiste product kunnen opsturen. Hier zijn wij heel snel in zodat je niet onnodig lang hoeft te wachten!

- Volg onderstaande stappen en vermeld het ordernummer op de verpakking. Zendingen zonder ordernummer kunnen wij niet in behandeling nemen.

- Verpak het product in zijn originele verpakking (indien van toepassing) en daaromheen extra verpakkingsmateriaal of omdoos, dus geen tape of schrijven op de originele verpakking. Doe je dit wel of is de originele verpakking beschadigd dan zijn wij helaas genoodzaakt om 20% van het aankoopbedrag in te houden. 

Zo moet het dus niet:

En zo is het perfect:

- Neem het product in geen geval in gebruik. Alleen ongebruikte producten komen voor vervanging in aanmerking.

- Stuur je een product incompleet terug, dan houden we een nader te bepalen bedrag of percentage in.

- Indien het geen fout van ons is, dan halen wij de door ons gemaakte verzendkosten af van het te crediteren bedrag.

Stappen om een product te ruilen:

1. Ga naar het menu 'Mijn gegevens' en log in.
2. Klik op 'Bestellijst' en kijk welke order je terug wilt sturen en klik op de knop ' Bekijk'
3. Klik bij het product dat u terug wilt sturen op 'Product retourneren'.
4. Vul de vereiste velden in en druk op 'Stuur product terug'. U krijgt per e-mail een bevestiging.
5. Koop in de webwinkel het juiste product.
6. Stuur het om te ruilen pakket aan ons terug. Nadat wij het om te ruilen product in dezelfde staat hebben ontvangen als dat wij het aan jou hebben geleverd krijg je het aankoopbedrag terug. Wettelijk staat hier 14 dagen voor, wij proberen het altijd binnen 10 werkdagen terug te storten. Wij storten het aankoopbedrag op dezelfde manier terug als dat je het aan ons hebt betaald. Dus heb je met iDEAL betaalt dan storten wij het via iDEAL terug. Heb je met creditcard betaalt dan storten wij het geld weer terug op jouw creditcard. Dit zie je dus pas op het volgende rekening afschrift.

Het retouradres is:
UD-Autoparts.nl
Maanlander 15
3824MN Amersfoort

Stappen om een product te retourneren:

1. Ga naar het menu 'Mijn gegevens' en log in.
2. Klik op 'Bestellijst' en kijk welke order je terug wilt sturen en klik op de knop ' Bekijk'
3. Klik bij het product dat u terug wilt sturen op 'Product retourneren'.
4. Vul de vereiste velden in en druk op 'Stuur product terug'. U krijgt per e-mail een bevestiging.
5. Stuur het om te ruilen pakket aan ons terug. Nadat wij het om te ruilen product in dezelfde staat hebben ontvangen als dat wij het aan jou hebben geleverd krijg je het aankoopbedrag terug. Wettelijk staat hier 14 dagen voor, wij proberen het altijd binnen 10 werkdagen terug te storten. Wij storten het aankoopbedrag op dezelfde manier terug als dat je het aan ons hebt betaald. Dus heb je met iDEAL betaalt dan storten wij het via iDEAL terug. Heb je met creditcard betaalt dan storten wij het geld weer terug op jouw creditcard. Dit zie je dus pas op het volgende rekening afschrift.

Het retouradres is:
UD-Autoparts.nl
Maanlander 15
3824MN Amersfoort

Je bent zelf verantwoordelijk voor schade en/of vermissing tijdens het transport. Tevens draag je zelf de kosten van de verzending. Ongefrankeerde zendingen of zendingen onder rembours worden nooit door ons in ontvangst genomen. Tenzij vooraf anders overeengekomen.

Support via
WhatsApp
Ons nummer
06 14 85 44 90
Voeg ons nummer toe aan WhatsApp en stel ons jouw vraag!